torsdag 22 januari 2009

Jag och mina fyllebilder.

Alltid när jag är full tror jag att jag är snygg. Alltså verkligen skitsnygg. Därför känner jag tydligen att jag måste ta massa bilder på mig själv för att föreviga min snygghet. När jag i efterhand tittar igenom min mobil kan jag för mitt liv inte förstå vad jag då tyckte var så snyggt med mig själv. Påsar under ögonen, håret har lagt sig som på en slickad katt, bhn syns under en alldeles för öppen klänning... Tro mig, listan kan göras lång.

Here is "best of the fyllebilder":

"Om jag kisar såhär och särar lite på läpparna samtidigt som jag lyfter huvudet snett uppåt, då måste väl ändå någon tycka att jag är sexig och vilja knulla mig ikväll?"
SERRI??!! Inte okej!


"Asså hallå, jag tar ett kort på mig själv där jag ser lite gulligt dum och korkad ut så kommer alla tycka att jag är jättesöt sen, fniss fniss!!"
På riktigt!!???!!


"Asså älskar dej meest gumman, vi två foreveer, lova deee?"
Jag borde ha lärt mig att jag ser ut som ett sumo om jag pressar mitt ansikte mot någon annans.


"Om ja putar me läpparna å tittar upp mot himlen, ser ja gullig å drömsk ut då??"
Nej, verkligen inte. Jävla mongo.


"Strike a pose baaaby!"
Inte okej att strikea en pose. Speciellt inte med rosa läppar. Verkligen inte.

Det var allt. Nu skäms jag och ska lägga mig i sängen och vara emo ett tag för att jag har vikt ut mig on zeh Internets!!!!!!

1 kommentar:

het som fan sa...

hejsan gullet jag skulle vilja knulla med dig jag gillar dig du är söt på alla bilder adda gärna min msn svenska_maffian@live.se
så kan vi snacka lite mer
hejsvejs och puss och kram=)