söndag 21 juni 2009

365 dagar

Jag kan inte fatta att det har gått 365 dagar sedan jag var i Göteborg och hade den värsta dagen jag någonsin haft i hela mitt liv. Ett helt år har gått sedan den dagen. Och vad har jag gjort under de här 365 dagarna? Inte ett skit. Sovit, gått i skolan, ätit, tränat, supit och haft lite sex. Och gråtit lite kanske. Eller ganska mycket. Ja, det var ju inte direkt det bästa året i mitt liv kan man säga. Men det tänker jag ändra på nu. Jag tänker inte gå igenom 365 dagar med att bara sova, gå i skolan, äta, träna, supa, ha sex och gråta. Jag ska göra mycket mer än det.

De kommande 365 dagarna ska bli bra dagar. Mycket bra dagar. Så glömmer vi det gångna året och går vidare. Bra så.

Positiva Siv is back.

2 kommentarer:

Salo sa...

Jag förstår inte, hur hemsk var den där dagen?

S sa...

Låter som en riktigt patetisk dag, att du lät en kille förstöra den så...