lördag 13 juni 2009

Jagtrorjagstannarkvarisängenheeeladan

Ååååååhhhh. Att man aldrig lär sig att man inte ska dricka både öl och vin under en kväll. Förvisso är det inte värre än den gången jag kom hem från Baltazar nykter och var döbakis dagen efter. Det var inte att leka med.

Men tillräckligt bakis är jag för att jag ska stanna inne hela dagen och käka massa kolhydrater och tycka synd om mig själv. Hade jag orken skulle jag även gått till affären och handlat ostbågar och mjölk. Men jag orkar inte. Ska ligga i sängen och glo på Family Guy hela dagen istället. Fint.

Här är i alla fall den enda bilden jag kan bjuda på från igår. Emelie var så jävla dyng att det var svårt att fånga henne på bild, men här lyckades jag. Sekunden efter att bilden togs vände hon sig om och spydde och däckade sedan. Jag fick bära hem henne på ena axeln.

1 kommentar:

emmelie sa...

*IRONIII*