måndag 22 juni 2009

Blondinbella skiter i mig!

Jag minns att Blondinbella hade frågestund för några månader sen och tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att ställa en fråga till henne. Nog för att jag innerst inne visste att blondie bara skannar av de kommentarer som skulle gynna henne, inte mycket intellekt där kan man säga, men jag gav det en chans i alla fall.



Tyvärr ville hon inte ge mig en chans till ett riktigt svar.

Idag såg jag att hon hade frågestund igen och tänkte att "Nu har jag min chans!"


Vi får se om hon är villig att svara på min fråga eller om det blir samma gamla tråkiga svar på samma gamla tråkiga frågor, som alltid. Det vill säga att hon vill jobba med att stärka tjejers självkänsla, hur mycket hon tjänar, hur mycket hon shoppar för och en misslyckad förklaring till varför hon är moderat.

Men vi håller tummarna för min fråga, visst?

3 kommentarer:

ada sa...

fin blogg :) allt bra med dig?

Salo sa...

HAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAHAA xD
Du äger hela tiden!

Jag undrar om Sigrid fått något svar? (Hon maila BB om att hon var puckad och allting för nån vecka sen.)

emmelie sa...

Hahahahahaha, fan vad bra!!