onsdag 25 november 2009

En bok om mitt liv dårå

Läser snabbt igenom mina tre överstes bloggar, Alex, Citty och Fredrika, för att se om de skrivit något om min frånvaro idag och eventuellt sparkar mig för att jag är borta så mycket. Nothing yet, som tur är. Men jag kan inte hjälpa hur jag är. Blir det för mycket måste jag vara hemma, annars får jag panik och dör av stress och andra människor typ. Sån har jag alltid varit, i skolan med. Gick ut tvåan med 30 % frånvaro, trots det hade jag bättre betyg än någonsin då jag alltid tar igen det jag missar.

Men det är klart att det kommer bli problem för mig i framtiden. Tror inte att särskilt många arbetsgivare har överseende med mitt lilla problem. Jag oroar mig verkligen för hur det kommer gå då, och tackar GUD för att det här bara är min praktik, för annars skulle jag fått dojan på dirr.

Känner jag mig själv rätt kommer det väl sluta med att jag går hemma i en blommig morgonrock, röker gula blend under köksfläkten och lever på socbidrag. Allt för att jag inte kan handskas med stress och mycket arbete.

Inga kommentarer: