fredag 13 november 2009

Hard work work

Fatta att jag om 12 timmar ska befinna mig på Café Opera med ett glatt och piggt humör. Hur sjutton ska det gå till? Jag känner redan nu för att åka till närmaste möbelaffär och lägga mig i den mjukaste sängen och sova ett par timmar. Eller helst hela dagen. Åka hem innan hinner jag inte heller. Så det blir stress stress stress. Eller egentligen inte, det är nog bara som jag gör det till.

Men det är skit samma, för det är FREDAG och det betyder ledighet ett par dagar och jag ska bara vila vila vila bort min jävla hosta. Håll tummarna för mig nu! Och att det blir mer av den där tillfredsställande känslan. Hehe.

Fast den har faktiskt hållit i sig från igår. Helt otroligt. Det känns som att jag har blivit botad. Synd att det inte verkar i halsen också bara. Då hade allt varit perfa.

Inga kommentarer: