torsdag 26 november 2009

När ska det ändras?

Det känns som att jag sovit hela dagen idag, för jag är inte ett dugg trött nu. Men i mellanvarven har jag faktiskt gjort klart världens jobbigaste uppgift jag fick på praktiken i förrgår, så det känns bra. Fast jag har alltså förflyttat mig mellan säng och dator i princip hela dagen idag, produktivt? Näe, inte särskilt.

Fan, jag käkar medicin för att kunna ha ett normalt liv men istället så slutar jag bara vara nedstämd och är bara trött, viljelös och orkelös. Blir hur lätt uppstressad som helst och klarar inte av att gå till vad som ska vara mitt jobb under nio veckors tid på grund av att jag förstorar upp stressen och är helt loco i huvuet. Why, oh why?!!? Jag är trött på att det är såhär. Det är inte mycket begärt att få ha ett vanligt jävla svenneliv. Men inte ens det klarar jag av utan att ligga i sängen och glo in i väggen halva dagen. Helt otroligt.

Vad fan gick snett?

Inga kommentarer: