tisdag 17 november 2009

FUCK YOU, THROAT!

Asså.

Jag ORKAR INTE mer nu.

Jag har hostat HELA natten. Finns inget stopp. Jag bara hostar, hostar, hostar och hostar. Inte för en sekund kan det stanna upp ett par timmar så jag kan få sova ordentligt, nej nej. Jag måste hosta hela tiden, så även om jag slumrar till i två minuter vaknar jag av att jag måste hosta igen. Vilket resulterar i att jag är rätt groggy nu. Undra om det känns såhär när man har rökt på?

Jag vill helst av allt bara stoppa ner hela näven i halsen, dra ut hostan och skrika till den: "VAFAN VILL DU MIG DITT FULE FAN!??"

Men det går ju inte riktigt.

Så jag får snällt bara fortsätta sitta här medan hostan sakta men säkert driver mig till vansinne. Eventuellt tar jag mitt liv om ett par timmar, men det är ju en annan historia.

Inga kommentarer: