lördag 21 november 2009

Puckey på en lördag

Det är någon jag känner som kallar hockey för puckey, vet dock inte vem... Men roligt är det. Jag önskar att jag var ett tvättäkta hockeyfan, det blir fan tusen mål i varje match. Fatta glädjen. Eller ja, inte om det blir 1000-0 till det motsatta laget då.

Hur som helst har Emelie lyckats övertala mig att följa med på Jimmys match i Maxihallen, så jag sminkade mig på rekordfart (man måste vara snygg för puckeygrabbar) och blev tillsagd att klä mig varmt. Vadå, måste jag börja leta efter overallen i källaren nu eller? Jag har en känsla av att man inte får ligga med hockeygrabbar om man inte kommer klädd i enbart bikini. Så jag kör på det tror jag.


Såhär ska jag förresten se ut när vi vinner. Om vi inte vinner lägger jag ut en bild på Jimmys min.

1 kommentar:

emmelie sa...

Vi vann :D ska snart och kolla på nästa match mot gotland! döda nummer 28!!