torsdag 12 november 2009

Svininfluensan släpper inte

Jag börjar undra vad fan det här är. Hostat hela natten och vaknade med huvudvärk på grund av för lite sömn och kände att det verkligen inte funkade. Har gjort allt jag kunnat för att riva tillbaka det som irriterar i halsen. Funderar på att tugga och svälja lite glas för att se om det hjälper. Vad är det värsta som kan hända liksom?

Sen fick jag sällskap och lagade riktig mat för första gången på flera veckor känns det som. Ännu en grej som gör att jag bara vill flytta till eget boende och inte käka färdigmat och rester. Men man får göra det bästa av situationen antar jag. Känner att mitt förföringsmode slog i taket idag också, jävligt bra gjort av mig själv. Ska inte gå mer in på det men jag känner mig... tillfredsställd. Ja, för första gången på länge. Tack för det.

Nu blir det någon serie och sen sova.

Inga kommentarer: