torsdag 5 november 2009

Jäkla svininfluensa

Skulle gått på Winnerbäck ikväll. Ja, suttit inne i Annexet och väntat på förbandet nu faktiskt. Men det blev inte så. Svininfluensan härjar tydligen hos någon bandmedlem. Fick beskedet när jag satt med Bim, Anders och Fredrik på Daisys vid Gullmars och käkade kebab. Av någon anledning började ingen gråta. Vi bara ryckte på axlarna och fortsatte käka som om inget hade hänt.

Fan vad det är bra att inte vara taggad ibland.

För övrigt mår jag lite bättre, just nu. Tillvaron känns fortfarande kaotisk ibland men nu känns det rätt lugnt. Vi får se hur jag mår om några veckor, då ska jag förhoppningsvis känna mig bättre. Time will tell.

Då kanske jag är mer taggad på Winnerbäck också, den första december är det nya datumet för dagens konsert. Om någon annan blir sjuk då så jävlar....

Inga kommentarer: