söndag 22 februari 2009

12 timmar kvar till jacuzzidags

Äh, nu skiter jag i mitt försök att dygna inför Sälenresan för att 1. det är så jävla skönt att sova och 2. jag har verkligen ingenting att göra.

Insåg dock precis att pappa kommer väcka mig om lite mer än två timmar men det är skit samma, jag ska mysa med mina lena ben sista natten på en hel vecka och då kommer jag garanterat somna. Äh, det är launch. Sen är det bara typ 12 timmar kvar tills jag, Johanne och Bim ligger i en bubblande jacuzzi i ett vitt vinterparadis. Inte helt fel faktiskt.

En veckas uppehåll. Ju fler "saknar dig"-kommentarer jag får, desto större chans att jag lägger upp en bild på mina bröst när jag kommer tillbaka. Bara inom parantes sådär.

Hej då, sup inte ihjäl er på lovet så lovar jag att inte bryta några ben (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer: