onsdag 11 februari 2009

Jag önskar mig...

1. En hårklippning. Mitt hår är k-a-t-a-s-t-r-o-f och jag vill raka skallen så fort jag går förbi en spegel.
2. En ny hårfärg. Mitt hår är äckligt och mörkt. Jag vill ha exakt en sån hårfärg som modellen för Ginger Twist har. Exakt. Emelie, fixar du det för kompispris?
3. Ett kamerastativ. Man är grymt rörelsehindrad med ett stativ, det är klumpigt, stort och man hinner inte alltid placera det på rätt ställe men fan vilka bra bilder det blir.
4. Inspiration. Till att skriva mitt manus och andra skolarbeten. Zzzznark.
5. Pengarna på mitt sparkonto. Okej, okej. De enda pengarna på det kontot kommer från farmor. Och hon dog för en sisådär åtta år sen. 2000 kronor är inte mycket pengar, men tänk vad roligt en 18-åring kan ha för dem. Det blir antingen fyra öl på krogen eller en Hultsfredsbiljett. Bra grejer.
6. Vårkläder. Jag vill vara så där härligt tjejig och fashionistig när det är vår och då behöver jag en helt ny uppsättning kläder eftersom att allt jag har är so last year. Suck...
7. Städhjälp. Alla som har varit hemma hos mig den senaste tiden, ni fattar va? Jag misstänker att jag snart kommer att hitta maskar krälandes i ett par trosor under min säng. Inte på grund av att det luktar död i dem men för att de liksom har legat... alltså... så länge... utan att ha blivit tvätt... Äh, skit samma.

4 kommentarer:

eileme sa...

Om du suger min klitta först så kanske, kompis! moamoamoa

Anonym sa...

Bajs

Anonym sa...

Korv

Anonym sa...

Unge