söndag 22 februari 2009

One week of coolness. Yeah.

Asså imorgon gäller det. Och smäller. Då drar jag till Sälen och skidar i en hel vecka. Fy fan vad skönt det ska bli. Jag älskar att åka skidor. Även om jag plogar konstant och sick-sackar genom hela backen så älskar jag det. Och jag känner mig alltid svinsnygg i backen. Vet inte riktigt varför. Brukar alltid tycka att jag har fulast skidkläder innan resan och skämmas när jag står i liften när jag sneglar på alla andra med snyggaste och dyraste märkeskläderna. Men när jag väl står där, redo att kasta mig ut (okej det där var en överdrift, sakta börja glida iväg, plogandes) för backen känner jag mig snyggast i hela världen. Och det är ju inte helt en underdrift, eller hur?


Ajuste, håret då. Det blev bra, som ni ser har jag inte rakat av det. Det gula gjorde att mitt hår gick åt det ljusrödare/blonda hållet och jag gillade det. Som fan. Nu blir det inpackning ett par veckor tills håret återfår till kvalité igen. Jag måste även komma ihåg att undvika min frissa eftersom att hon kommer döda mig när hon får se vad jag har gjort.

Inga kommentarer: