lördag 28 februari 2009

Jag var ju bara tydligen en KK

Den här veckan i Sälen har fått mig att inse att jag behöver lite småförändringar i livet som kommer göra mycket ganska mycket lättare för mig. Det känns riktigt skönt. Det är verkligen terapi för själen att svischa ner för en backe i hög hastighet under hela dagen för att sedan ligga i en varm bubbelpool på kvällen. Hur bra som helst. Den här veckan har varit bra, men idag är det dags att åka hem, och jag längtar lite tills jag får börja mitt nya liv. Mitt nya jag. Jag ska hitta den där tjejen jag en gång var, även om jag har försökt i över ett halvår och inte riktigt kommit dit än så ska jag fortsätta kämpa. Jag kommer aldrig ge upp.

Men nu är det väl bäst att jag sätter mig i bubbelpoolen med Bim och Hanne sista dagen i stället för att sitta inne och skriva känsloladdade texter på en värdelös blogg...

Inga kommentarer: