söndag 1 mars 2009

Anledningar till varför jag inte längre köper VeckoRevyn


Framsidan pryds av Sveriges mest giriga och pengakåta 18-åring, Blondinbella, som genom att se ner på de lägre samhällsklasserna, gå på diet och köpa kläder för tiotusentalskronor varje månad anser sig vara en förebild för unga tjejer. Tack, men nej tack.


Jag är inte en sån som tycker att sex är något hemligt och privat och något man absolut inte får prata med någon annan om. MEN! Det här vill jag inte veta. Inte med en cykel för i helvete kvinna. INTE MED EN CYKEL!!


En artikel som hade kunnat bli riktigt bra om det inte vore för en liten detalj. Tipsarna. Och vilka är då tipsarna? Jo, stjärnskotten Natascha Peyre och A-teens (nej, han kommer aldrig bli känd som någonting annat) Dhani. Lyckat.


Mitt horoskåp stämmer aldrig/är alltid dåligt.


VR får mig att inse hur mycket jag skäms över Sverige.


P.S. Det här inlägget har inget med att jag inte fick praktikplats på VeckoRevyn att göra. Eller ja, att Ebba ens hörde av sig. Men jag skiter i det nu. Hon är ändå bara en jävla långpanna i dyra kläder. Skit-Ebba och hennes skittidning. Fy fan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör du rätt i. Peyres tuttar är ju så jävla snea så de är omöjliga att knulla i vilket fall ...

eileme sa...

Hahaha, helt rätt!!

Anonym sa...

långpanna!!!

Linn Lundh sa...

fett skön blogg :D