måndag 23 mars 2009

Live fast, die young

Jag vek mig dubbel av skratt när jag läste mina två fylleinlägg igår. Jag minns att jag skrev men eftersom att jag inte mindes vad jag hade skrivit fick jag mig ett gott skratt. Härmed ska jag alltid fylleblogga, minst två inlägg varje gång, bara för att det är så fruktansvärt jävla roligt.

Har också bestämt mig för att jag ska börja sola solarium regelbundet igen, som jag gjorde förra året vid den här tiden (ungefär) på året. Jag står verkligen inte ut med att se mitt bleka nylle i spegeln varje dag och jag känner bara för att kaskadkräkas varje gång. Så jag skiter i om jag ser ut som en 40-åring när jag är 25, jag måste ha färg, NU. Står inte ut med mig själv annars. Sen får vi ju hoppas på att våran kommer snart och att det ska sluta komma överraskningssnö hela jävla tiden. Trött man blir.

Innan det här blir för bittert slutar jag skriva och hoppas att ni önskar mig lycka till, med att inte få hudcancer i solariet osv.

Inga kommentarer: