fredag 13 mars 2009

Frajdej, Ajm in löööv!

Fredagen börjar med en fet portion jävla gröt. Inte för att jag tycker om gröt, men för att vi inte har någonting annat ätbart hemma. Näjabaskoja, jag gillar visst gröt. I alla fall är det något jag försöker intala mig själv.

Hur som helst!

Jag har sovit ut, Louise har jobbat sen åtta imorse (ändå kommer vi vara lika trötta senare) och vi ska troligtvis på bio ikväll. Jag frågade henne i veckan om hon ville gå på bio bara hon och jag like the old times (vi har varit på bio en gång tillsammans) och imorse skickade hon sms och frågade om vi skulle ta sjubion. Så det är hur jag ska tillbringa min fredag! Göttmos änna. Nej, fy helvete vilket larvigt uttryck.

Nu ska jag kastrulla min gröt. Det betyder typ runka min kuk fast man kokar gröt i stället...

Nyvaken tjej på 17 jordsnurr söker kille för långa promenader och vintermys i sängen. A.k.a jag vill ha stock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

UGLY

Anonym sa...

Vidrigt. Sluta fota dig själv, för fan ....