söndag 22 mars 2009

Lite fyllefrågor....

Ni får bara svara på ett av alternativen.

Är jag patetisk som sitter upp klockan 02.59 och fotar mig själv med en webcam när jag dricker vodka/schweppes/sötningsmedel eller ska den andra tönten som posar åka?
Den som aldrig är full. Men som är full nu för att onda Jonna har hält i henne vodka, schweppes och sötningmedel. hatar mig själv. Puss. Allt blir bra. Om inte; mitt arv går till Louise som behöve rköpa en ny analplug. Kjam på alla andra, och Alexandra och Maria... Bara en sak... Tro fan inte att ni är något.
Kyss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAAHHAHHAHAAHHHAHAHAHAHHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, JÄVLA ALKIS!!! Du skulle ha sett dig imorse HAHAHAHA!! Äkta ba: tro fan inte att ni är något. Kyss HAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHH RÖDVIN/SPRIT 4 lifeeeehhhh

argalabbaz sa...

HÖRRUDU! neu leugnaur deu neyr deyj!