torsdag 26 mars 2009

Tjena, tjena mittbena!

Idag ska jag testa på någonting jag aldrig trodde att jag skulle våga. Jag ska ha mittbena. HAHAHAHAHAHAHAHA. Alltså det är ganska jävla fult men så snyggt på vissa (host Elin Kling host) att jag tänkte att jag skulle testa på det. Jag kan helt ärligt inte bestämma mig för om det är snyggt eller fult, mitt ansikte är helt naket känns det som och jag fick använda upp nästan hela sprayflaskan för att få luggen åt sidorna (jag har någon jävla virvel mitt i luggen som gör det omöjlgit för mig att ha en naturlig mittbena, den måste alltså skapas på kemisk väg) men vafan, friskt vågat hälften vunnet heter det och all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.

Nu kör vi!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte att du gjort nåt nytt med håret idag... ^^ Passar dig bättre än mig iaf!
Jag ser helt fucked up i mittbena, det är därför jag kört med lugg de senaste tre åren... länge leve luggen...

Anonym sa...

najs jonna :D