torsdag 12 mars 2009

Where are you from, Mars?

STOOOOOOOOOOOOOOOOPP! STANNA! STÄNG FÖR FAN INTE DET HÄR FÖNSTRET!!!

Alltså såhär är det. Jag har fått invasion i besökare. Det kryllar av dem, överallt! Om en besökare var en orgasm skulle jag få MULTIPLA orgasmer. Ja, ni fattar grejen. Jag snackar inte om att jag fått tio extra om dagen. Jag snackar om att jag har över 200 unika besökare, om dagen! Vad fan är det här? Vad fan vill alla mig!? Det är lite läskigt. Jag kommer ihåg när jag fick en kommentar på en av mina gamla bloggar av en jag inte kände, hade aldrig fått en kommentar från en okänd förut. Jag blev så jävla rädd så jag tog bort kommentaren fort som fan och kunde inte sova på hela natten. Vet inte varför, men jag fick typ panik.

Hur i helvete kan jag ha över 200 unika besökare, per dag?
Kan inte alla ni first time-visitors droppa en ynka liten kommentar, bara så att jag får veta vart ni kommer ifrån. Jag såg på statcounter att det här har pågått i minst en veckas tid. Gulp. Vad har jag gjort?

Jag vet att jag kommenterade Nick Piteras blogg en gång om att jag grät som en bebis när jag hörde hans låtar men det kan väl inte vara hans fans? Annars har jag ingen aning. Snälla comment!

IF YOU DON'T UNDERSTAND SWEDISH, PLEASE LOOK HERE!
Are you Nick Pitera fans? Did you find my blog from his blog? Well, in that case, please leave a comment about it and keep in you mind that HE'S MINE, BITCHES, AND I AIN'T LETTING YOU TOUCH MY BABY!

Men om det nu inte var från Nick Pitera, får ni som sagt jättegärna säga vart ni kommer ifrån.
Puss.

1 kommentar:

Tobbe sa...

Jag kommer från borås :)