torsdag 12 mars 2009

VARNING! I det här inlägget skrattar jag lika mycket som Linda Rosing!

Jag lyckades lokalisera vart alla besökare kom från. Hahaha. Det är så jävla roligt. Minns ni mitt inlägg om VeckoRevyn? Där nämnde jag en viss silikonbrutta och hennes pojkvän som ser ut att vara 10 år. Natacha Peyre. Skriver man in "Natacha Peyre blogg" på Googles bildsökning kommer bilden från mitt blogginlägg upp som tredje bild från vänster. Hahahaha. Helt jävla fantastiskt! Hundratals män/pojkar/killar/vrickade brudar sitter alltså och bildgooglar på "Natacha Peyre blogg" och hittar till min blogg. Hahaha. Tycker att det är så KUL! Och nej, jag är inte alls ledsen för att en av de största bloggarna i Sverige var den som gav mig så mycket publicitet genom att ha mig som favorit på sin sida. Den här är fantastiskt roligt.

Men ändå. Det är ju faktiskt också lite pinsamt att jag trodde att någon hade länkat till mig. Hahaha. Mycket pinsamt när jag tänker efter. Men också, väldigt roligt.

Natacha, tack för alla besökare. Önskar att jag kunde ge något tillbaka, ett par hårblekningar eller nytt silikon eller så. Hahaha.


Sjukt lik Kissie förresten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha... LOL!

Anonym sa...

Jag kom till din blogg när jag googlade på Oasis. Kanske den enda som fortfarande är fanatisk... =S