tisdag 3 mars 2009

En endaste liten kram!

Bara för att jag har "behöver en kram" om personligt meddelande på MSN har sju personer kramat mig över nätet och det får mig att känna mig glad och betydelsefull och jag känner inte alls längre att jag inte vet vart jag har vissa vänner, att ingen bryr sig om mig och att jag vill tröstäta Ben & Jerrys Cheesecake Brownie. Eller okej, klart jag fortfarande vill äta B&J men det var inte saken här. Saken är den att folk visar att de bryr sig och att det gör mig glad. Bara en sån uppmärksamhet behövs. Nu är jag glad igen och nu får mensen komma när fan den vill för den ska inte paja mitt humör. Inte när jag har såna vänner som nätkramas, inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan få en kram av mig också, och med kram syftar jag på påhälsning i röven. :-D