fredag 3 oktober 2008

Det går dagar jag inte ens undrar om vad du gör.

Jag skiter i alla äckliga jävla killar som någonsin fällt en klyschig kommentar som "Dina ögon glittrar så vackert" eller något annat lika patetiskt. Jag skiter faktiskt i det.

Idag sa Salo att jag hade fina ögon, sedan skrattade hon lite förläget och sa "Förlåt, jag ville bara säga det". Och det var fan nog det gulligaste någon sagt om mina ögon. Inte för att många har sagt något förutom äckliga jävla killar, men ni fattar. Komplimanger från oväntat håll uppskattas allra mest. Tack Salo, you made my day. Faktiskt.

Ikväll ska jag kanske dricka. För första gången på flera veckor. Det här med att vara en nykter alkoholist funkar inte för mig. Tyvärr. Nu ska det supas, uta ba faan.

Skåååål!

1 kommentar:

Anonym sa...

sluta vara så bitter människa!