måndag 20 oktober 2008

Ville bara berätta för er att...

Jag ska på Metallica! Och det är helt sinnessjukt! Jag köade på ticnet.se från klockan åtta och var helt säker på att sidan skulle haverera och allt skulle gå åt helvete och jag skulle lova mig själv att jag skulle se till att James Hetfield dog en långsam och jävligt plågsam död (vad nu han har med att ticnet är cp att göra vet jag inte, men det ni vet hur det kan bli när man är riktigt arg) MEN! Jag var en av de få som fick tag i biljetter! Kan fortfarande inte fatta det. Har aldrig haft sån tur. Visserligen är det sittplatser men nu gäller det bara att byta till sig ståplatser så är biffen kirrad och då kan jag och Christian headbanga och hångla loss hur jävla mycket vi vill. Fy fan vad najz, som en random 13-årig gangsta whigga skulle säga.

Inga kommentarer: