torsdag 28 augusti 2008

Bilder som gör mig glad

Det var en jobbig dag idag. Jobbigare än igår trots att jag var fysiskt friskare. Alldeles för lite sömn och magvärk för att kunna hantera de psykiska problemen också. Att jag inte bröt ihop i skolan och la mig ner på golvet i fosterställning och grät några minuter förvånar mig verkligen. Det är något inne i mig som säger att jag ska klara det här, och jag försöker.

Nu hittade jag massa bilder som fick mig att le. Det kändes bra och äkta.

Här hade jag precis börjat spela Guitar Hero och var så jävla stolt över att jag hade fått 94 % notes hit. På EASY!!!


Lars Winnerbäck 22/11 2007. Jag kommer nog aldrig glömma den dagen.


Negerläppen i Polen. Satan vad vi har garvat åt den här bilden!


Här var mitt hår i dess mest perfekta skick. Helvete vad bra det var. Eller inte skicket, men färgen. Ja jävlar, vilken bra färg!


Här var jag och Amelie aaaaazpakkade. På 3,5or. Busiga flickor, hihihi!

Inga kommentarer: