onsdag 27 augusti 2008

Jag älskar..

Jag älskar att bråka med Robban om Hammarby och AIK. Jag älskar att göra en egen offpist i Åre som man fastnar i. Jag älskar att sjunga duett med Louise. Jag älskar tacos. Jag älskar Lars Winnerbäck. Jag älskar mina kusiners landställe. Jag älskar att skratta mycket och länge. Jag älskar att prata om gamla minnen. Jag älskar Sex and the City. Jag älskar att pussas. Jag älskar höstkläder. Jag älskar att gå på matcher. Jag älskar att sova. Jag älskar att ha sovmorgon. Jag älskar mina täcken, kuddar och säng. Jag älskar att titta på film. Jag älskar Brämhults juice. Jag älskar att träna. Jag älskar att ligga sked. Jag älskar att sträcka på mig. Jag älskar Emmy för att hon är lika omogen som jag. Jag älskar ömsesidig kärlek. Jag älskar att skämta. Jag älskar att resa. Jag älskar min Nikon. Jag älskar min Acer. Jag älskar min Sony Ericsson.

Så mycket att glädjas över.

Inga kommentarer: