torsdag 7 augusti 2008

Sjätte gången gillt!

Efter svenskidiot, efter joonnaas, efter jonnasegna, efter modebloggen jdstyles med min fashionistasistah Denise, efter positivasiv och efter bubblesresinsizzle kommer nu min nya sensation. Jätterolig blogg!
Och eftersom att jag har valt ett så passande namn måste jag ju visa att jag faktiskt är rolig också. En rolig sak är ju bland annat att skolan börjar om 13 dagar. En annan rolig sak är att mitt sommarlov har varit relativt händelselöst (inga fylleskandaler på Ayia Napa, inga familjeresor till västkusten osv) och jag har inte ens fått en tredjedel så mycket färg på kroppen som jag skulle ha velat. Tacka vet jag grått väder så att konstiga blickar kan undvikas när man går och solar solarium på gymmet..

Vad har då hänt sen sist efter svenskidiot, joonnaas, jonnasegna, jdstyles, positivasiv och bubblesresinsizzle? Jag har blivit träningsnarkoman igen. Skratta lagom, det är faktiskt sant! Jag har jobbat svinhårt för att komma tillbaka i min gamla form efter att sommarlovet gav mig ett par extra centimeter på mina lovehandles och ansikte (tack för den informationen mamma, tack!) och efter två dagar intensiv träning är jag back on track! Det känns fint.

Inga kommentarer: