söndag 31 augusti 2008

Ett ursäktsinlägg för uteblivet fyllebloggande

Alltså jag hade verkligen ingenting att skriva igår förutom mina och Hugos konversationer. Om jag skulle gett det hela ett försök skulle det bara se jävla löjligt ut när jag gjorde patetiska försök till att vara rolig. Jag har mitt rykte att humorist att tänka på, så jag sket i det.

Kvällen igår var kul, men eftersom att varken jag, Hanne eller Emelie var sugna på att festa (jag personligen ville ju t.ex bara dricka mig stupfull) slutade kvällen på Statoil och jag fick med mig vodkan hem (det är typ det bästa som har hänt mig i hela mitt liv). Eftersom att jag inte var full när jag kom hem var det bara att fortsätta grogga (jag gjorde jättegoda drinkar som Mattias lärde mig en gång i tiden, så att det inte skulle bli så där sjaskigt hemmafest-stämplat med vodka/fanta) och bli full på egen hand. Det sista jag tänkte när jag svepte min allra sista drink (när tröttheten hade tagit över min kropp) var: Nu fan kommer jag bli bakis imorgon!

Jag är inte bakis idag. Jag svepte ett glas iskallt vatten halv tio och sov sedan till klockan ett och har inte varit det minsta bakis under dagen. Jag antar att det bara är kombinationen av cider, (världens vidrigaste) jordgubbsvin och Baileys som kan orsaka bakishet hos mig..

Inga kommentarer: