lördag 9 augusti 2008

Döda mig och låt mig återuppfödas om 18 timmar

Det har varit en lång dag och det kommer med all säkerhet att bli en ännu längre dag imorgon så det bästa för mig vore att krypa till sängs på en gång. För det finns egentligen ingenting att berätta. Stureplan var fullt av turkar, negrer, fjortisar, brats och 20+are som kom in på uteserveringarna. Louise och Bim hade världens skavsår och jag fick lov att offra mitt arsle till alla som ville skåda det när Louise hängde på min rygg som ett ärkemongo. Sedan blev det fyllekäk (okej då, nattkäk bara med tanke på vår nykterhet) och jag och Bim tog nattbussen hem där Bim försökte skaffa sig vänner. Hon har inte riktigt fattat det där med att ingen vill vara med oss ändå så det spelar ingen roll.

Håret förresten. Det är inte lika grönt längre men det behöver definitivts färgas om om ett tag. Men jag klarar mig så länge.

God natt!

Inga kommentarer: