lördag 16 augusti 2008

Ådärkomdenja!

Jag har precis tagit en härlig långdusch, gjort specialaren (inte lättat på duschmunstycket och låtit muttan gå lös) och skrubbat mig alldeles blodig. Nåja, nästan.

Specialaren kallar jag rakning av både underben och överben (låren alltså) eftersom att det inte, i alla fall inte på mig, sker vid varje hårborttagningstillfälle. Jag vet inte ens varför jag fick för mig att göra det just idag (även om det är lördag) eftersom att jag inte hade planerat att ligga med någon ikväll. Kanske är det mitt undermedvetna som hoppas..

Nu är jag i alla fall taggad att börja skriva på min debutbok. Den ska vara klar innan jag blir 18 och jag SKA klara det här. Jag är ingen Marian Keyes (men jag ska visa att jag är bättre än Denise Rudberg) än så länge men om 20 år tror jag blint på att det är jag som har tagit över chicklit-tronen.

Jag insåg också precis att jag har slagit rekord i antal paranteser i det här inlägget!
(Och det känns bra!)

Inga kommentarer: