tisdag 16 september 2008

But why?

Varför tänker Louise på mig när hon har sex?
Varför heter min pappa "skönt med vänner" på msn?
Varför går man och ser en film om bögar om man äcklas av bögar?
Varför är det så skönt att gråta till andras problem i filmer?
Varför måste vi skriva en bildanalys på ett helt A4 till imorgon?
Varför dras mina kläder till golvet och inte garderoben?
Varför kan jag aldrig vara nykter?
Varför bröt min träningsvärk ut nu ikväll?
Varför kunde jag inte bara somnat klockan tio när jag var trött?
Varför kan inte någon erbjuda mig ett helgjobb där jag tjänar 200 kr/h?
Varför måste jag ligga inklämd mellan väggen och extratäcket när jag ska sova?
Varför är det så kallt?
Varför väntade jag inte med att köpa höstjacka?
Varför gör jag det här?
Varför skulle jag inte göra det här?

Allt för många frågor och ack för få svar..

1 kommentar:

Anonym sa...

haha du är för skön!