söndag 14 september 2008

Roligheterna med Facebook!

Jag håller på med "Compare people" på Facebook. Det är jättekul att göra såhär 01.14 en lördagsnatt! Men ibland blir jag osäker och får ola om vem jag ska välja.


Alltså. Jag är inte ens vän med killen till höger, men han är jävligt lik JC från *N Sync! Eftersom att Mateo är mösslös blir ändå det mitt val. Jag klickar vidare..


..Men vafan! Jag är inte vän med nakenfisen i soffan!!! Jag väljer Hugo och sen...


Albin som har haft Danmarks flagga i håret, dreadlocks och långt blont hår? Nej, jag kan bara inte.


Återigen, vem fan är gubben till höger!? Självklart väljer jag Chucky, han är zeksik.


Vänta nu.. Lamar Utt? Jag vill kyssa Lamar Utt bara för att få veta hur det känns att kyssa någon som heter Lamar Utt.


Martin är drömmen att vara på en ö med. Har man träffat Martin behöver man aldrig mer träffa en rolig person i hela sitt liv.

Sen kikar jag på mina resultat.
2/2 tycker att jag can drink more. Bra att mina vänner känner mig.
Enligt 2/3 är jag most likely to win in a fight och har a better laugh. Klart som korvspad.
1/1 tycker att jag är mest useful och trustworthy och 2/2 tycker att jag har the better hair.

Så nu loggar jag ut från Facebook och trivs lite, lite bättre med mig själv.

Inga kommentarer: