fredag 19 september 2008

I'm not feelin' good, mmkay?

Men fan. Jag vet att jag inte skrivit som jag borde gjort men det finns inte direkt ork till det när man spyr som en gris av att bara dricka lite vatten och missar sin bästa väns födelsedagsmiddag. Jag missade torsdagens träning och har legat i sängen nästan hela tiden under två dagar, fan vad bittert. En bra sak är ju dock att jag säkert gått ner tre kilo av att bara kräkas hela tiden så det uteblivna gymandet gör nog inte så mycket. Jag kanske borde starta en bantningsgrupp? "Umgås med en magsjuk, gå ner tre kilo på två dagar!". Då ska jag kräkas mina deltagare i ansiktet så att de också blir smittade. Kommer ju fan att tjäna multimum på det så många bantningsfreak som det finns där ute. Medlemspriset ska vara högt...

Nog med ordbajsande, en annan bra sak är att The Fast and the Furious visas på TV3 idag. En liten tröst när jag i bakhuvudet har tanken på att mina tjejkompisar sitter och konsumerar litervis med alkohol och jag bara ligger i min 120 säng, spyr och tittar på snygga grabbar.

Jättekul.

Inga kommentarer: