måndag 8 september 2008

Tilläggsinlägg till förra inlägget!

Det såg så himla tråkigt ut med bara en kilometer text så här kommer lite bilder från Polenresan!

Här vräker jag och Bim i oss mat på Skavsta. Vi älskar min mammas tonfisksallad.


Här är vårt hotellrum. Sex tjejer delade på detta. Klart att drinkarna och kläderna flödade som aldrig förr (i alla fall det sistnämnda)


Här hade jag väldigt vackert och väldigt oförstört hår. Jag saknar det.


Här åt Bim schnitzel. Fast när jag tänker efter åt vi schnitzel varje dag.


Här är jag och Bim utan för portarnas port. Och nej, jag var inte gravid, jag var bara tjock.


Här är vår hotellpool. Den var inte uppvärmd..


Här är en polsk bil. Alla bilar i Polen ser ut som den här.


Här går jag och Johanne på tågrälsen. Tänk om man vågade göra så på centralen någon gång..


Här är min absoluta favoritbild från Polenresan! Jag och Johanne längst ner i hörnet, det kom aldrig något tåg *puh*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig på den första bilden :D

Anonym sa...

I know, I'm so fucking hot. Vill du köpa mig för en femma? Please..