söndag 28 september 2008

Sunday bloody sunday

Jag drömmer bara mardrömmar nu för tiden och det stör mig. Jag drömmer att jag blir kvar ensam i Göteborg (vem fan vill vara i Göteborg öht?) och att Emelie får cancer. Jag drömmer att jag blir granne med Christoffer som inte vill veta av mig och att jag och Mattias ska vara vänner. Det är riktigt jävla jobbigt faktiskt. Det är jobbigt att må dåligt i drömmar för det finns kvar när man vaknar. Hoppas det vänder snart.

Och jag är inne i en bloggsvacka också. Men det har ni nog märkt. Hoppas det också vänder snart.

Ikväll ska jag i alla fall ut med mina flickvänner och käka lite kinesmat. Hoppas jag bara inte drömmer att jag blir kines sen, det skulle ju vara typiskt.

1 kommentar:

Isabel sa...

Min mamma drömmde mardrömmar i natt också

sv: Jag vill vara lite laglig. Plus så fattar jag inte ett piss om hur man laddar ner photoshop. När man väl gjort det så måste man knäcka nått osv osv... Orka... jag hellre köper grejen.