onsdag 24 september 2008

Nu jävlar ska jag få massa besökare!

Kenza satt på sitt rum när telefonen ringde.
- Hallå, varför tog det så lång tid att svara? hörde hon Kissie säga i telefonen. Jag vill inte höra dig säga att du onanera till en sexnovell!
Kenza skrattade.
- Är du knäpp eller? Jag har precis anmält mig till en tävling på en sexblogg där man kan vinna ett par string, stayups, gummistövlar och en dildo!
- Som att du och Papa Dee behöver en extra leksak när ni tumlar runt i sänghalmen. Emilias mamma har sagt att han kan sin grej.
- Du, jag vill inte bli påmind om att jag är buksvägerska med Emilias mamma. Tanken på att han frivilligt har haft sex med henne får mig att… Nej, usch! Jag får nog försöka tänka att det var en våldtäkt från hennes sida istället.
- Eller så får du bara tänka att hon är riktigt whitetrash. Röstar på sverigedemokraterna, har inte råd att köpa riktiga glasögon fast hon behöver det och röker marijuana, hasch och cannabis för glatta livet.
Kenza drog en djup suck.
- Vad Papa Dee har gjort i det förflutna vill jag inte tänka på. Han är min pojkvän nu och så länge han inte bryr sig om att jag har legat med Ken Ring, åkt fast för misshandel och skriver ramadan bloggen så bryr inte jag mig om vad han har gjort heller.
- Äh, du känner mig! Jag tycker bara att det är en stor grej att du ligger med en känd artist som har en ätstörning!
- Jag vet Kissie. Men nu måste jag faktiskt lägga på. Ska ringa honom och fråga vad han tycker om swingers, vi ses väl senare på Sturehof som vanligt?
- Om jag inte drabbas av cancer och dör innan FRA-lagen trätt i kraft!
- Haha, du är ju sjuk! Hej då!

Blondinbella och Carolina Gynning satt på Sturehof och väntade på sina övriga vänner. De hade precis sagt hej då till Åsa Petersen och Andrea Wahlberg. Blondinbella halvlåg över bordet och hade en mycket dyster uppsyn.
- Jag fattar bara inte hur han kunde göra det. Han vet att otrohet är det värsta jag vet! Det är värre än när jag har köpt nya svindyra stövlar bara för att det är mode och sen läser jag i tidningen veckan efter att de är ute!
Carolina Gynning la handen på Blondinbellas arm.
- Jag vet att det är svårt. Det var samma sak som när det tog slut mellan mig och Persbrandt.
- Det var du som var otrogen mot honom, sa Blondinbella och himlade med ögonen.
- Och det var med den bästa artisten genom alla tider, sa Carolina Gynning och fick något drömskt i blicken.
- Lägg av, Björn Gustafsson är överskattad!
- Sluta! Jag ska säga dig vad som är överskattat. Nya smaken på pepsodent, buzzador och mondiablo. Jeez!
Blondinbella hann inte kontra med något förrän hon fick syn på Kenza och Kissie som precis hade kommit in på resturangen.
- Tjejer! Kunde de höra Kissie skrika över hela resturangen. Ni kan inte ana vem vi precis såg!
De gick fram till Blondinbella och Carolina Gynning och slog sig ner. Kissie lutade sig fram över bordet som om hon precis skulle avslöja något mycket hemligt.
- Victoria!
Blondinbella och Carolina Gynning såg förvirrat på varandra och Kissie himlade med ögonen.
- Men ni vet, fotbollsfrun!
- Vad gör hon i Stockholm? undrade Blondinbella och såg förbryllad ut.
Kissie ryckte på axlarna och började bläddra i sin meny.
- Hon kanske köper stay-ups och sexleksaker.
Hon tittade upp mot de andra och log ett finurligt leende.
- Eller så kanske hon utför dogging på Djurgården!
Tjejerna skrattade.
- På tal om dogging… började Kenza men blev snabbt avbruten av Kissie.
- Ja, vad gjorde du och Papa Dee i Kauhajoki egentligen?
Kenza skakade tröttsamt på huvudet medan de andra skrattade.
- Vi är lite mer privata än så faktiskt! Men jag läste att det blir allt vanligare.
Kissie fnös.
- Vart läste du det? Bland alla sexnoveller eller!?
- Hörru! Jag är mitt i ramadan nu, någonting måste jag sysselsätta mig med om jag inte får äta! sa Kenza och hötte på skoj med fingret.
Ännu en gång skrattade tjejgänget och Blondinbella kände att det trots allt skulle bli en bra kväll, även fast hennes pojkvän hade varit otrogen med Linda Rosing, hon inte hade skrivit klart sin sexnovell och hon gick på kryckor. Det viktigaste var att hon hade sina bästa vänner här, och att dagens outfit var perfekt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hah jag fattade inte grejen med texten:O?

Henkke sa...

jfyi: DIF SUGER INTE! :)

Anonym sa...

http://www.bloggsok.se/BlogPortal/view/SearchEntry?searchText=sexnovell
Titta till höger ;)

Anonym sa...

"White trash" och sd? Som vanligt hycklar de "fördomsfria antirasisterna". Fel har de också. Det är inte "white trash" som röstar på sd utan främst vanlig svensk medelklass.

Anonym sa...

Hahaha!! Ja du lyckades.. Smart.

Anonym sa...

Ha ha ha. Det roligaste jag läst på länge och det är inte texten jag syftar på. Ha ha.