söndag 14 september 2008

En dörr öppnas och en annan dörr stängs..

Sådär. Nu äntligen ska jag ta tag i mitt liv på riktigt. Nu känner jag hur lite inställning har infunnit sig i min kropp och jag ska bli mitt gamla jag igen. Inga piller ska göra mig lycklig, jag ska göra mig lycklig och jag vet att jag kan göra det för jag är bäst i världen. Att jag utövar en av de sju dödssynderna genom att påstå detta rör mig inte ryggen. Jag vet vad som ska få mig tillbaka på banan och det är positiv och överdriven inställning och självuppfattning.

Om ni börjar tycka att jag är egoistisk och självisk ber jag er ha tålamod med mig. Jag måste lägga tid på mig själv i höst. Jag måste det för att bli mig igen. Jag tycker om er lika mycket även om jag kommer vara en högmodig bitchfitta den närmsta tiden. Men det vet ni.

Inga kommentarer: