söndag 14 september 2008

Here I go again on my own

Den här bloggen har den senaste tiden haft sina ups and downs. Ibland har jag skrivit skitroliga inlägg (jag har säkra källor på att folk roas av dem) och ibland har jag varit riktigt emo. Det funkar inte. En jätterolig blogg är aldrig emo. Så det ska jag sluta upp med nu. I värsta fall får jag köpa en svart dagbok där jag skriver ner mina dystra tankar, men inte i min jätteroliga blogg. Aldrig någonsin mer i min jätteroliga blogg. Här är tanken att jag ska vara jätterolig och ni ska skratta.

Från och med nu, ok?

Men först ska jag se på Young People Fucking. Den är tydligen också jätterolig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kan vara en jätterolig emo blogg? ^^ Finns inte många sånna...

Btw, Rubriken tyder på att du lyssnat på Brittans "Stronger" (fast jag kan ju ha fel)
Och "Young People Fucking" låter som titeln på en... Porr film?
Vad är roligt med porr?