måndag 1 september 2008

Sjukaste grejen!

Det här är bara så jävla roligt att jag måste dela med mig av det. Det är förra veckan och jag och Denise ska åka till skolan men det regnar så vi bestämmer oss för att ta bussen från södra till Slussen. När vi har väntat ett tag kommer det en tant med en asstor GRISROSA (jag skämtar inte!)  resväska som tränger sig som fan och gör att skrattet bubblar i halsen på oss samtidigt som vi blir väldigt irriterade. När bussen äntligen kommer går vi och sätter oss och bussen börjar åka (den var fem minuter försenad) och vi hör tanten gnälla till en medpassagerare om att busschaffisen hade åkt innan hon hann sätta sig ner (bra tänkt där, eftersom att bussen redan var försenad. Kärringjävel). Det leder i alla fall till att jag och Denise sitter och garvar hela vägen till Slussen, fast mest åt den grisrosa väskan. Det var nog helt ärligt det värsta jag någonsin sett.


Imorse fick jag ett mms. Texten löd "Samma jävla tant vid samma hållplats" och bilden? Ja, den såg ut såhär.

Inga kommentarer: