måndag 29 september 2008

Nu börjar jakten på min framtida drömman!

Q1:
Would he be taller or shorter than you?
Längre. 190 killar får det att rinna till i trosan.

Q2:
What color eyes would he have?
Färgen spelar ingen roll, men utstrålningen i dem är viktigt.

Q3:
What color hair would he have?
Redheads är så jävla fint. Men alla hårfärger är välkomna (gärna inte grått eller grönt bara)

Q4:
What type of body would he have?
Bredaxlad, muskulös.. Lite stor utan att vara tjock liksom.

Q5:
Would he be older or younger than you?
Äldre. Det är viktigt att min man ska kunna köpa ut cigg och sprit till mig.

Q6:
Would he play any sports (if so which one(s))?
Mmm.. Hockeygrabbar *drewl*

Q7:
Would he play with your hair?
Helst hela tiden!

Q8:
Would he kiss you on the first date?
Om jag vill det.

Q9:
Would he prefer if you kissed in public or in private?
Både och, annars blir jag nog inte en rolig flickvän

Q10:
Would he hang out with you and your friends?
Absolut! Jag tycker det är viktigt att en man inte bara är ens man utan också en vän. A manfriend.

Q11:
Would you hang out with him and his friends?
Självklart.

Q12:
Where would he take you on your first date?
Dyr middag på Stureplan och sen raka vägen hem till honom på Strandvägen för vin och sex, såklart.

Q13:
What type of car would he drive?
En snygg en. Lamborghini kanske? Hehe.

Q14:
Would he be a smoker or a non-smoker?
Helst inte, men då skulle det klagas så jävla mycket på mig när jag drar fram en cancerpinne. Svårt det där. Han får feströka, som jag.

Q15:
Would he have any piercings (if so where)?
Nej! I alla fall inte I ansiktet. Öronen är okej och genitialis skulle nog funka.

Q16:
Would you have to remind him when your birthday is or would he know it?
Han ska väcka mig med Moët på morgonen, självklart vet han det.

Q17:
Would he be there for you no matter what?
Til death do us part.

Q18:
Would you be there for him no matter what?
Jag tror det.

Q19:
Would he give you his sweatshirt/jacket if he saw you were cold and freeze instead?
Ja, annars är jag ingen kul flickvän.

Q20:
Would he tell you he loves you every night?
Nej, det skulle bli för uttjatat och meningslöst.

Q21:
Would he protect/stick up for you even if he knows your wrong?
Nej, hemskt tråkigt att aldrig bråka. Men han får inte vara för envis för då hamnar han nog på sjukan.

Q22:
If you told him no or to stop would he listen or ignore you?
Han ska lyssna. Han ska vara som en jävla hund.

Q23:
Would he be himself around you?
Han ska alltid vara sig själv.

Q24:
Would you be yourself around him?
Jag tänker aldrig bli en sån där jättegullig-flickvän-som-måste-vara-helt-annorlunda-och-jättesöt-så-att-älskar-mig-för-evigt. Självklart skulle jag vara likadan med honom som med mina vänner.

Q25:
Would he still think you were pretty when you wear sweatpants and a T-shirt?
Ja, helst? Jag vill inte trippa runt i stilettklackar under lingonveckan tack.

Q26:
Would he ever kiss you in the rain?
Sure, men been there, done that. Det är ingenting speciellt.

Q27:
Would you want him to make the first move?
Mjaa. Jag kan vara blyg. Men det skulle nog gå över efter ett tag. Så båda borde ta initiativ (till vad förstår jag inte riktigt..)

Q28:
How would he style his hair?
Det får gärna vara långt för det är mysigt att smeka i. Men det han passar i borde han ha.

Q29:
Describe his personality.
Charmig, rolig, smart/klok/allmänbildad/intelligent, snäll, omtänksam, ödmjuk… Fast han får inte vara en jävla mes, bara lite känslig. Kan fälla en tår till en film men inte gråta varje dag över hur miserabelt livet är (inte för att han skulle göra det when I’m around men hehe)

Q30:
Would he ever cheat on you?
Aldrig.

Q31:
Would you ever cheat on him?
Aldrig.

Q32:
Would he like your parents?
Oj… Då skulle han få anstränga sig jävligt mycket.

Q33:
Would your parents like him?
Självklart, han är ju McDreamy

Q34:
If you were stuck at home with your parents would he come over to spend the day with you anyway?
Om jag bad honom och han inte hade annat för sig.

Q35:
If he had to babysit his little brother or sister would he cancel your plans or would he tell you to come over anyway (I mean the little kid has to go to bed sometime right)?
Han skulle be mig att komma över för jag älskar kids.

Q36:
Would you demand he buy you a present for any occasion?
Nej.

Q37:
Would he love you no matter what?
Ja. Jag tror det.

Q38:
Would you love him no matter what?
Jag tror det.

Q39:
Would he call you at three in the morning just to say he loves you?
Om jag är full, javisst! Om jag sover och har skola dagen efter, fuck no.

Q40:
Would he comfort you when you are crying?
Alltid

Q41:
Would he hold your hand around school?
Om vi gick i samma skola så ja.

Q42:
Would he grip your hand tighter if he saw another guy look your way?
Nja, det känns lite löjligt faktiskt.

Q43:
Would he put suntan lotion all over you so you won t get sun burned (or just to touch you...either way)?
Min hund ska göra det jag ber min hund att göra.

Q44:
Would he take the blame for you?
Beror helt på.

Q45:
If you ever break up would you still be friends?
Om det är en bra kille och allt gick hyvens till under uppbrottet så är jag mer än gärna vänner.

Inga kommentarer: