tisdag 23 september 2008

Det är så jävla larvligt och oprofessionellt men det är okej att vara töntig ibland...

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv vad det står i hela smset. sms:et. Gör likadant på varje fråga.
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Japp:)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Gör de snutt:*
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Lycka till då. God natt och sov gott. :)
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag är i din murra nu, fett varmt och gosigt
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag pluggar nu gum, har ringt dit :)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Berättar sen. Jag jobbar nu gum :) fy va skönt! Puss
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ska inte. Vadådå? :O
8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej :) hur mår du idag?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jag vill få mutta!! :O
10. Din romantiska replik?
Usch :(
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ligger någon vid namnet jonna och sover!? Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en snuskig dam du!

Jag vill också göra de där!
Men min mobil är död för tillfället...