måndag 29 september 2008

Jag undrar än idag hur hennes betyg från grundskolan kunde vara så bra...

Jag: Såg du på Vem kan slå Filip & Fredrik i torsdags?
Johanne: Jaa! Fan vad sur jag blev för att inte hon vann.
Jag: Men hon var ju riktigt jävla pinsam på geografidelen...
Johanne: Var hon? Jag såg inte hela.
Jag: Ja! På frågan "Vart ligger Mekka?" svarade hon Tyskland!!! Och jag vet att du inte vet vart Mekka ligger...
Johanne: *nervöst skratt*
Jag: ...men alla andra vet att Mekka i alla fall inte ligger i Tyskland.
Johanne: Jag vet att Mekka inte ligger i Tyskland.
Jag: Vart ligger det då?
Johanne: Det ligger i Asien... I USA!
Jag: *död blick på Johanne*
Johanne: *nervöst skratt*
Jag: Och på frågan vart Titanic sjönk svarade hon vid Nordpoolen! Hur jävla dum får man bli?
Johanne: Jag hade i alla fall inte svarat Nordpoolen.
Jag: Nej, du hade svarat mellan Sverige och Finland bara för att det var svensk text i filmen.
Johanne: *nervöst skratt*

Inga kommentarer: