tisdag 23 september 2008

Dumjonna!

Nu har jag precis varit jättedum mot mig själv. Så dum att om en snygg man var i närheten (nej, min pappa går inte under normen "snygg man") hade jag behövt smisk på rumpan för att verkligen förstå hur dum jag har varit.

Men! Det är ingenting jag kan göra någonting åt nu. Jag ska inte gråta mig till söms ikväll bara för att slippade (jag försvenskade precis det engelska ordet slippery) in på något jag inte skulle slippa in på (på tal om slippande, när mina kusiner i Finland säger att de t.ex inte klarar av en boss i ett spel på Xbox säger de "Jag slipper int genom". Askul va? Finlandssvenska as its best) egentligen. Jag är mycket tuffare än så. Bäst i hela världen, faktiskt. Men det vet ni nog att jag tycker. Och ni tycker, såklart.

Eftersom att jag vet att jag har dumvänner där ute som kommer få för sig en massa skit måste jag säga - nej, jag har varken skärt mig i armarna eller ätit upp en hel påse nachos. Så, nu har ni det ur världen.

Inga kommentarer: