onsdag 17 september 2008

Önsketänkande, i alla fall

När jag vaknade imorse och mitt rum var kallare än en rysk horas mutta tänkte jag direkt på låten "Himlen är oskyldigt blå" med Teddan. Men varför vet jag inte, himlen utanför var vit. Alltså verkligen helt jävla vit. Skumt det där...

Vad som verkligen stör mig är att jag inte får till en enda snygg bild på mig idag. Jag som tycker att jag är helt gorgeous när jag kollar mig i spegeln. Frippan, påsarna under ögonen, slarvigt applicerat smink... Varför kan inte Lisa bara visa resten av folket hur snygg jag är? Jävla Lisa. She's a bitch.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, lite sådär kul att låten hette så, eftersom att jag lyssnar på en som heter "Himmelblau", och jag tror knappast jag behöver översätta det till svenska för att du ska förstå ;D